color club- Amp'd up

Fyndade ju 2 nya nagellack förra veckan på Ica maxi. Testade det i förrgår och gissa vad? Det ser nästan exakt ut som det jag hade på mig i helgen! Haha. Lite rödare orange bara. Typiskt. ;) Men det går väl åt eftersom jag älskar färgen. Som ser ut såhär på naglarna:



I verkligheten är den mer lysande/skarp. Men fick bara en bild innan kamerabatteriet lade av. Men ville ändå visa det om det är någon som har vägarna förbi Ica maxi och känner sig manad att ha ett snyggt lack i sommar.

Som ni ser har det redan släppt i kanten, det beror på att jag precis startat upp ett akvarie här hemma igen och hållt på väldigt mkt med vatten. Så idag blir det nog att måla om dem igen. Har ett China glaze lack som jag inte provat förut! Ser väldigt fint ut i flaskan...

/Maria


Kommentarer
Postat av: REBECCA

snyggt! :) allt bra med dig idag då?



förresten ska vi följa vrandra via bloglovin? kram :)

2011-04-07 @ 09:05:55
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0