FOTD- Nyheterna

Idag har jag testat mina nya inköp! Både nyheterna från gloMinerals samt några av sakerna jag köpte till sminkväskan. (Vill alltid pröva allt innan jag jobbar med dem så att jag ska veta hur de ser ut och "fungerar".)
)


Valde att använda alla färgerna i trioskuggan, men ändå med ett ganska soft resultat:



Swatch på trioskuggan Napoli:



Såhär ser nya gloSpring kit 2011 ut:



Dagens produkter:

Bas: gloSheer tint Illuminator. (under foundation)
gloPressed base- golden light
Concealer: Diorskin nude- 001 Ivory (Skulle gärna sett att den var ännu ljusare...)
Skuggor: gloMinerals- Napoli
Rouge: gloMinerals- Bellini
Läppglans: gloMinerals- Whisper
Eyeliner: Maybelline Liner definer- Black
Mascara: gloWater restistant- Black
Ögonbryn: Hm, det har jag glömt att fylla i...

Måste säga att penseln som kom i kittet kommer bli en storfavorit i jobbväskan! Men inte till ögonskugga utan till att applicera concealer/foundation/highlighter med! Tyvärr var de vi skulle sälja styckvis restade från Usa, så de finns endast i kitten än så länge.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0