Fula sminkningar!

Köpte en riktig skvallerblaska i dag som jag nu ligger och gottar mig i.



Usch vad hemsk man e som läser denna skit men tycker på ngt sätt att det är avkopplande att göra det. Dessutom så gillar min pojkvän att lösa korsordet i det så jag skyller på honom då.......


I det senaste numret så står det om dåliga sminkningar och det gick jag såklart i gång på....



Huva



Huva igen......Kan inte vara kul att vara make up artisten bakom dessa målningar.... Hittade ett par till när jag ändå höll på:



Hjälp!!!! överdosering av skugga på denna annars så vackra kvinna.




Varför denna hemska foundation nyans? Dåligt sminkljus el ser sminkösen dåligt? dessutom är ögonen gräsliga.




Hjälp igen!!! Har hon ätit choklad??



Hemska ögon.




Gaga chockar ju oss i och för sig alltid med sitt val av kläder och make/hår men här ser hon verkligen inte sund el snygg ut för fem öre.


Sov gott alla, jag fortsätter min läsning nu.

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

huga!

2011-04-17 @ 22:39:43
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0