gloMinerals vårnyheter- finally here!

Råkar fylla år idag. Så min present idag var att se att gloMinerals vårnyheter äntligen anlänt till I am! Bl.a så har vi tagit in gloSpring kit 2011. Finns inte i alltför många exemplar i sverige.



I kittet ingår en söt lila/silvrig necessär, samt de nya färgerna i sortimentet. En rouge, trioskugga, läppglans, pensel samt en ögonpenna. Allt detta för 599:- Finns att köpa i butiken eller här.

Ska nog pröva skuggorna i morgon och visa dem för er.

Nu ska jag krypa ner i sängen med en av böckerna jag fick av min älskade vän Helena idag.

kram på er

Maria.


Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis i efterskott :)

2011-04-30 @ 13:41:27
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0