gloMinerals vårnyheter- snaaart i sverige!

Yay! Pratade precis med Pernilla på gloMinerals. Nyheterna har landat i sverige och nu väntar vi med spänning på att de ska komma till dem och sen bli sorterade och hitskickade! Har ju fått tjuvkika på sortimentet när gloMinerals nordiska VD var i sverige för några veckor sen och det ser väldigt lovande ut kan jag lova! Speciellt längtar jag efter denna:



En lätt kräm som ger lyster till huden! Ni som följt bloggen ett tag vet att jag speciellt på sommaren älskar allt som har med lyster att göra. Och denna kommer lätt att användas flitigt i sommar! Både på mig själv och i jobbet!

Såhär beskrivs den på gloMinerals officiella hemsida:
  • A sheer, light-reflecting formula that visually smooths the appearance of fine lines and illuminates skin tone creating a healthy, luminous glow. Apply under foundation. Beautiful for all skin tones.
Visar er hur den ser ut så fort jag har den i min hand!

/Maria


Kommentarer
Postat av: Mia, Hjärterdam

det där lät spännande! =)

2011-04-18 @ 19:04:50
URL: http://www.miasmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0