Hemmakväll!!

Hej!

I dag har jag jobbat på godmorgon sverige = tidig morgon..zzzzzzz.  Gillar ändå att jobba de passen för då har man alltid mycket att göra och man slutar tidigt ( kl 11) vilket betyder att hela dagen är kvar, dessutom passar det bra för det påverkar inte mitt arbete på I am. I dag hade jag dock ledigt efter morgonpasset, var bara inne för att få mina naglar fixade av bästa Margota

Så här snygga blev dom!!




Minns inte vad färgen heter men den är från mavala och jag återkommer när jag frågat henne på måndag.


Efter min sköna manikyr så gick jag hem och har nu planterat om mina blommor...eeeh ni som känner mig blir säkert lite småchockade för jag har ju inte så gröna fingrar direkt men med lite vin i kroppen så blev det faktiskt riktigt bra....



Ett av mina favoritviner. Gnarly head 89 kr. ( Fick visa leg i dag och blev såklart sjukt nöjd över det....)


Så här blev det i mina fönster när jag var klar:







Ha en skön fredagskväll!

Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0