Jobb på slottet!

Hej!

I går var jag på slottet och jobbade i stensalen. Jag sminkade Maria Möller som gjorde ett uppträdande där. Och när jag var på väg dit så slog det mig vilken magnifik byggnad det är.




Kolla in!!! Tänk att bo där va.....eller inte... jag skulle nog vara sjukt mörkrädd och tro att alla gamla kungligheter skulle gå igen och spöka hej vilt....




Här fick jag gå in.




Dukningen var jättefin men jag skulle bli alldeles nervös av att sätta mig där för det var ruskigt många glas och bestick så en kurs i det först för mig i så fall.




Soundcheck.


Tog ingen bild sen men hon blev såklart snygg....

Ett annat slott som är aktuellt nu är ju Buckingham palace.



Och då tänker jag ju såklart på det stundande bröllopet mellan Prins William och Kate Middleton.




Vackert par.




Snygg tjej och gissa om jag som gillar stooooora smycken är sjukt avis på hennes ring......




VILL HA!!!!!!!!  

Nu väntar vi alla med spänning på den 29/4 när vi ska få se hennes klänning och look!!!

Ha en bra fredag alla!!

Kram Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0