Maria testar- Clinique dramatically different moisturizing lotion

Jag vet inte vad jag ska säga om den här... Dramatiskt annorlunda vet jag inte om jag tycker. Möjligtvis att den faktiskt inte är så återfuktande. Nej, den här kommer jag inte införskaffa. Fick den ju i en clinique goodiebag när jag inhandlade 2 produkter för ett tag sen. Bara för att ge den en chans har jag använt upp den. Men inte har den hjälpt speciellt mkt. Har vissa dagar varit tvungen att använda en annan kräm bara för att inte min hud ska torka ut helt.



Om ni har torr hud som är lite känslig rekommenderar jag INTE denna. Behöver ni inte så mkt extra fukt kanske den fungerar. Men jag utgår från mig själv. Så betyget blir inte mer än 1/5.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Maria!

Den där krämen ska du ha efter ansiktsvatten och före en vanlig återfuktande kräm...den ska ge extra fukt, men är inte tillräcklig..Ha en bra dag!

2011-04-10 @ 11:14:03
Postat av: Maria

Känner då ännu mer att det är en onödig produkt eftersom min "vanliga" dagkräm räcker utan tilläggsprodukter.

2011-04-10 @ 21:25:25
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0