29 going on 63?



Jag vet inte vad ni tycker... men när man är 29 ska man väl för fan orka vara vaken längre än 22 utan att vara närmare döden än att orka se klart en film? Nej, det var inte en hård helg i Göteborg. Var en duktig flicka och gick och la mig tidigt varje dag. Minns knappt när jag ens drack ett glas vin till maten. Ändå är jag så trött att ögonen nästan faller ihop. Blev nästan (fast bara nästan) lättad när min fina vän Peter ställde in vår middagsdejt i morgon just för att jag är lite orolig att jag ska somna under middagen. Och nej- det är inte en "sån" dejt. Peter dras inte till min typ. Dvs tjejer överhuvudtaget. Men det låter lite festligare att säga dejt än; jag ska käka lite med en bögkompis. Men jag hoppas ändå att han är frisk snart så vi får träffas och snacka lite skit en hel kväll.

Btw. Ni minns mina gigantiska cravings förra veckan efter denna:



Och att Anna var i Italien. Närmare bestämt Rom. Och att Sephora finns i Rom. På sephora finns benefit. Benefit har tillverkat denna läckerbit. Ja ni hajar... Anna har köpt med den till mig! Yay för Anna! Men hon glömde den såklart idag när vi sågs. Så i morgon hoppas jag att hon kommer ihåg den. Annars...

G'natt på er! Här ska sovas!
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0