Åter efter inspelning och lite semester!

Hej!

Vet att det var typ 1000 år sedan jag bloggade nu....ber om ursäkt för de.

Vad har jag haft för mig då? kanske en del av er undrar. Jo jag har dels jobbat i 8 veckor med ett barnprogram som kommer att sändas på svt efter års skiftet, tyvär så kan jag inte visa bilder i från sminkningarna där eftersom det inte är officiellt ännu.

Sen har jag gjort lite andra små jobb här och där och nu senast så har jag varit ledig i drygt 2 veckor. Underbart skönt var det. Var på min kärestas lantställe och bara slappade nästan hela tiden. 
Men nu som sagt är jag tillbaka och tänkte försöka komma i gång med bloggeriet igen:)

Visar lite bilder från den senaste tiden efter min bildrensning som jag just haft.




Pimpade och målade på min balkong innan min födelsedags fest.





Fint va?




Ett sotat öga på ett jobb jag gjorde.



Ett glas rose´ i solen för mig,

medans min kärlek går lös med motorsågen.



Lite sminkjobb i östhammars kyrka.



Fullsatt var de.



Så här kul kan man ha under en inspelningsdag i skolan.



En påfågel som var argisnt på Åland.



Min syster som har odlat världens största squazz......


Avslutar med en bild på min söta syterdotter.

Nu har jag strax en kund här i salongen men vi syns snart igen.

Kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0