Brudfrisyr från i lördags.

Sömniga morgonhälsningar från soffan!

Innan jag åkte till den något regniga staden Göteborg i lördags så hann jag med en arbetsdag på I am.
Dagen började 8 på morgonen med Marie som skulle gifta sig. Tänkte att jag skulle visa er hur det blev.





Halvbra bilder, men Marie hade anlitat fotograferna på Granlund pictures att föreviga dagen så jag hoppas att jag får lite bättre bilder sen på brudparet.


Nu ska jag försöka få på mig själv lite smink så jag förhoppningsvis ser lite pigg ut idag. Shading och highlighter är en tjejs bästa vän när det kommer till att försöka få liv i en när man är rätt zombieliknande...
 
/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0