Dagens svettiga smink

Oj vad det är varmt! Har precis kommit in från en svettig lunch med min fina vän Helena samt en "pimp my sminkväska" tur. Vad jag inhandlade idag visar jag senare. Men först tänkte jag visa dagens make eftersom det var så längesen jag gjorde det. (Kan ha med att göra att jag inte varit speciellt sminkad i sommar)



Dessa produkter är använda:



Bas: gloMinerals Pressed base- golden medium (kan nog ha en mörkare egentligen, men hellre för ljus än för mörj...)
Concealer: YSL touche éclat- nr 2
Rouge: gloMinerals- Lilac silk
Skuggor: MNY- nr 120(?) och Make up a- Bronze
Mascara: Max factor 2000 calorie- black
Ögonbryn: gloMinerals- eyebrow kit brown
Läppglans: gloMinerals- Romance

Nu ska jag hoppa i bikinin och sätta mig på balkongen ett tag innan det är dags att sortera dagens inköp!

Ha en bra dag!

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0