Dagens tips- how NOT to do it!

Oftast ger man kanske tips hur man ska göra saker och ting. Dagens tips är tvärtom. Rekommenderar INTE att göra som jag gjorde igår kväll.

Blev less på håret, har tappat ganska många slingor och det var så långt och jobbigt att hålla på med. Så jag tog en gammal dålig sax (ni vet en sån kass sak man kan få med om man köper en trimmer eller liknande) Och klippte helt enkelt av 1 dm av håret...



Blev det jämnt? Nej, inte direkt... Är på I am idag där min riktiga klippsax finns så jag får försöka hitta lite tid att klippa rätt det idag.

Syns kanske inte så mkt på bilden och det är fortfarande ganska långt. (Dessutom konstigt att ha det rakt, jag har haft det i en fläta och/eller ganska ostylat rufsigt hela sommaren...



Nu ska jag förbereda en brud som kommer och ska bli sminkad inför sin stora dag!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0