Hemma från göteborg.

Nu är jag hemma i min egen soffa igen. Jobbet med fröken Möller gick bra. Många härliga skratt. (Tårarna har en tendens att spruta på mig när vi jobbar ihop...) Man ser kanske inte så mkt men här är en bild på henne innan vi är helt klara med smink, hår och ombyte.



Sen hann jag även med ett besök hos min absolut äldsta vän. Äldsta som i har känt längst alltså. Vi är lika gamla... Hon har precis fått barn och det var såååå härligt att få träffa hennes lilla prins!



Var helt förtrollad av det lilla knyttet. Han föddes för tidigt och väger i dagsläget inte mer än drygt 2300 gram. Men oj vad fin han är! Knappt man vågade ha honom i famnen så liten och spröd som han var. (Men som ni kan se kunde jag inte låta bli... ) Även ett stort tack till min bror Andreas som skjutsade mig till Maria och som tog bilden på mig o lillprinsen.

Kram
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0