Jobbväska- inte bara smink

Igår visade jag några inköp jag gjort till min sminkväska. Det är inte bara smink och hårprodukter man har med sig på jobb. (Självklart så är det upp till var och en vad man har med sig på jobb, men det här är vad jag brukar ha med mig.)

Man vet aldrig vad som kan behövas. Så jag har med mig både det ena och andra.

Några exempel är:

Vanliga mediciner och liknande såsom: alvedon/ipren, magsyretabletter, resorb, koltabletter, nässpray, plåster, sårtejp m.m



Hygienprodukter som: handsprit, tamponger, bindor, schampo, balsam,  rakhyvel, deo osv.



Tuggummin, halstabletter, nål och tråd... osv osv. Det är alltid bra att vara förberedd för det mesta. Det plus allt smink, hårgrejer och övrigt gör att det är en hel del man släpar runt på var och varannan dag. Inte undra på att man har lite ont i ryggen då och då. ;)

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0