Maria testar- gloRoyal lip crayon



Nu har jag testat I am's nya tillskott i gloMinerals utbudet tillräckligt länge för at ge den en rättvis bedömning.

Märket själva säger såhär om pennan:

 A crayon-inspired, chunky pencil that shades the lips with a moisture rich, long-lasting sheer gloss, and has the precision of a pencil. These sharpen-able crayons are available in five gorgeous shades.


Hoppas ni förstår, orkar inte översätta det just nu.

Vad tycker jag då?

Jag gillar dem! Färgerna jag har är countess coral och imperial pink. Den första är härligt lätt korallig och den senare är en ljus ganska kall rosa nyans. De är lätta att applicera tack vare pennutformningen. Dock är det ett minus att man måste vässa den emellanåt. (Clinique har ju en variant som man skruvar upp istället för att vässa...)

Den känns lätt och mjuk på läpparna och färgerna blir halvtäckande på. De sitter även bättre än vad jag trodde att de skulle göra, glansigheten försvinner liksom många andra glans ganska snabbt, men färgen håller sig kvar längre.

Bild på nymålade läppar i morse (sminkade mig runt halv 8 snåret): (Countess coral är färgen på bilden, och den hittar du här)



Såhär såg läpparna ut innan jag gick hemifrån runt 10 snåret:



Det är väl helt ok ändå tycker jag.

Så gloRoyal lip crayon får 4/5 i betyg av mig! 

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0