Ögonbrynsfix!

Dagens tips är att fixa ögonbrynen inför hösten!

Det är ingen hemlighet att jag älskar ögonbryn. Ett välformat bryn kan lyfta ett ansikte och verkligen hjälpa till att rama in ögat. Jag själv är periodare när det kommer till mina egna bryn. Ibland kan jag tyvärr glömma bort dem helt, men varje gång jag fixar till dem så blir jag arg på mig själv att jag inte gör det oftare. Om man dessutom färgar dem ordentligt så slipper man ju sminka dem... Spara tid på morgonen är ju alltid bra. Nu var det inte så längesen jag färgade mina, men tog ändå före och efter bilder på mina bryn idag så ni får se skillnaden det gör.

Före:



Efter:



Andra brynet före:



Efter:



Inget smink på något av brynen alltså. De är bara formade, klippta och färgade.

Rekommenderar dock ingen att klippa sina bryn själv hemma. Det är så lätt att man slinter och klipper fel...
Att gå till salong är inte speciellt dyrt och där kan ni få hjälp att hitta en bra form till just era bryn. Hos oss kostar det 120:- att få dem formade och färgade. Vet att vi är billiga om man jämför med andra salonger, men vi vill hålla ner priserna så att man kan unna sig det ofta istället!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0