Storheten i torrschampo!

Ska visa vad jag menar med att Kisby är ett måste i badrumsskåpet...

Tänkte tvätta håret i morse, men eftersom jag är lite lat och vågade till håret igår kväll så blev det liksom inte så.

Här är alltså håret platt, tråkigt och inte tvättat på typ 2 dagar eller om det är 3...



Några sprut Kisby senare:



Hur bra är det? Ska visserligen borsta till det lite mer och kanske göra nån våg extra i håret innan jag drar mig till vaxholm för kvällens avslutningsfest. Men efter som regnet öser ner ute och mitt hår och regn inte är världens bästa polare så kommer jag ändå se ut som en skurmopp i håret lagom till festens start...

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0