Är aningens rysk idag.



Idag är inte en rolig dag på I am! Fryser så att jag måste ha mössa och halsduk på mig.  Känner mig lite rysk i den... På ett bra sätt alltså! I övrigt kan jag inte visa så mkt smink. Har ett av mina favoritglanser Plum glaze från gloMinerals på mig. I övrigt bara lite pressed base och Sunkiss solpuder. Ögonhuden påminner mest om en Sharpei. (Som förvisso är en av mina favorithundraser, men inte när jag själv liknar en...)



(bild från google)

Och jag flagar så fort jag kliar lite. Vilket jag inte ska göra egentligen- jag vet. Men det är ju så skönt att få riva lite när klådan är som värst.

Det som är roligt är att vi haft möte/utbildning med Pernilla från gloMinerals idag. Har lärt mig massor om de verksamma ämnena i sminket och vad de är bra för. Fick även se det nya läppglanset som kommer till våren "live" tror det kan bli en favorit hos många faktiskt. Framför allt ser jag fram emot en ny flytande bas som ska ge en härlig lyster till huden! Men den hade hon inte själv fått prov på än så jag får vara nyfiken ett tag.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0