Bild från fotograferingen

Fick inte den utlovade förebilden på Pernilla men väl en bild på henne från plåtningen. De andra i gruppen var med på bilden, men eftersom jag inte känner dem eller har gjort deras smink så klippte jag helt enkelt bort dem...



Ursäkta för mitt ickebloggande idag och att jag heller inte kommer blogga speciellt mkt i helgen. Får nycklarna till min nya lägenhet i morgon så hela helgen kommer vara fullproppad av målning, renovering och flytt! Dessutom ska jag hinna med att skriva på alla bankpapper och kontrakt och sånt i morgon INNAN sminkningarna på Let's Dance. Det ska bli intressant. En annan intressant grej kommer hända i morgondagens sändning. Vet inte om det är ute i pressen vad vi ska göra så jag säger bara att det inte har gjorts i svenska Let's Dance förut...


/Maria

Kommentarer
Postat av: Carina

robot-moves? ;)

2011-02-25 @ 00:06:40
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0