Dagens smink: bort med förkylningen!

Sådär ja... så har man sminkat sig för första gången på flera dagar. Det är rätt sjukt egentligen, att man kan fejka sig till att känna sig friskare bara med hjälp av smink.

Dagens skuggor blev dessa:



En palett från det franska märket Make up A. (Det är refillskuggor som man själv sätter ihop.)



Har använt samtliga skuggor i paletten.


Helhetsbild utan glasögon:



Och med:



Swatcher på skuggorna:




Samtliga använda produkter:




Foundation: Dior Nude
Solpuder: gloBronze- Sunkiss
Ögonbryn: gloBrow collection- Brown
Eyeliner: Face cake eyeliner- black.
Rouge: gloMinerals- Lilac silk
Läppglans: gloLiquid lips- Luna
Mascara: Clinique high impact mascara- black.

Nu ska jag masa mig iväg till affären för att handla lite mat... Har typ ingenting hemma!

Hoppas ni har en skön start på februari!

Kram
Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

vill verkligen få tag på make up a-saker, om jag nån gång ska till frankrike, tror du det är lätt att hitta nån butik som säljer detta?

Svara gärna i min blogg =) Kram

2011-02-01 @ 15:52:28
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0