Fredagsjobb och lördagsjobb!

Hej alla!

I går så var det ju återigen dags för Let´s Dance. Maria och jag var som vanligt där och sminkade. Jag jobbade bara halvdag för att Ann var ju inte där så jag hade en sminkning mindre. Jag gjorde Oksana och Charlotte:







På ögonen har jag använt pigmentskuggan "pp11 gris metall" från make up A, gloMinerals highlighter samt svart kajalpenna från mac.



(bild lånad från tv4)




Chatarina fixar Malin.




Tina.

Efter att jag sminkat klart i går så var jag på middag med några av mina väninnor, det var som alltid väldigt trevligt. Maten var god, vinet var ännu godare och klockan blev väldigt mycket innan jag kom hem och i säng..
Så i dag så är jag lite " dagen efter....

Nu sitter jag på I am och i dag så har jag sminkat mig med gloMinerals metallic smokey eye kit.




Samtliga 4 färger i paletten är använda.





Nu ska jag jobba lite igen. Ha en bra lördag allihopa!!

Kram från mig!






Kommentarer
Postat av: Sigrid

Vilka fina sminkningar! Jättetråkigt att Ann inte var där :(

2011-02-20 @ 11:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0