Går under jorden ett tag.

Nej, kanske inte riktigt går under jorden. Men som jag berättat tidigare kommer jag ha fullt upp närmsta dagarna. Så det här är lugnet före stormen. Vaknade halv 7 idag. Det var verkligen inte meningen. Tänkte jag skulle sova så länge som möjligt så att jag verkligen är utvilad inför helgens eskapader. Men universum ville annorlunda. Men det positiva är att jag hinner blogga innan jag ska åka till mäklaren för pappersskrivning. Sen måste jag kasta mig in i en taxi från Årsta till gärdet. (För er som inte vet så är det i andra delen av stan.) Klockan 11 ska jag vara i Årsta och jag behöver vara i studion runt kvart 11.45 för att förbereda första sminkningen som är Jessika Andersson klockan 12.15. Stressigt värre. Men ingenting är omöjligt! Sen väntar en fullspäckad dag på Let's Dance. I morgon bitti måste jag gå upp massa tidigt för att åka till lägenheten och hjälpa min far och hans polare som då redan påbörjat rivning och renovering inne i lägenheten. Pust!

Idag är första dagen på länge som ögonhuden inte påminner mer om Nevadaöknen än ett människoöga. (Tack kortisonsalvan för det!) Så jag passade på att sminka mig i hopp om att jag ska se lite piggare ut än vad jag känner mig. Självklart har jag ju gått och blivit förkyld oxå, så jag funderar på om man kan stå och sminka med papperstussar i näsborrarna...

Dessa produkter krävdes för att jag skulle se någorlunda normal ut idag:



Lite smått och gott som ni kan se.



Men ni ser ju att jag ser rätt så trött ut ändå. Tur att jobbet gjort att man är en mästare på att maskera hur man mår och hur trött man är...

Sen är det roligt att jag fått in lite spännande jobberbjudanden. Kan inte säga nåt om det. Men om det blir så måste jag pussla om mitt schema i sommar rejält. Men det är alltid förhandlingar och sånt som gör att jag inte gläds till 100% innan det verkligen är klart att jag får jobben... Något av mina projekt måste dessutom tackas nej till för att de antagligen krockar... Hm. Nu är ni nyfikna va?

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0