Reakap!

Godmorgon!

Ja i dag så var det ingen vacker syn jag blev mött av när jag slog upp mina ögon.( Menar förstås vädret då för sällskapet i sängen är alltid en trevlig syn att slå upp ögonen till....)


Huuuuu



Huuu igen:(

Hur som, i dag är det fredag och det är lika med Let´s Dance igen. Program nr 6 är det idag.

I går så passade jag på att göra ett reakap på vägen hem. Kul när något man spanat in tidigare kommer på rea.



En grön stickad klänning från Åhle´ns. Fick den för 199 kr!!! Den kommer värma skönt i dag den..


Hoppas ni alla får en underbar fredag, återkommer som vanligt med bilder i från dagens jobb.

Glöm inte att anmäla er till vår tävling:http://iamsthlm.blogg.se/?tmp=11090502



Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0