Röda läppar med Max Factor

Har fortfarande inte kommit utanför lägenheten idag. Sitter mest och spanar på olika heminredningssidor på internet. Letar efter en snygg tvbänk som är 110 cm. Och som helst inte kostar runt 6000 spänn... Men med tanke på att jag inte ens äger en tv så känns det inte helt bråttom.

Eftersom ögonen inte blivit mirakulöst bättre under natten (är inte så svullen längre dock...) så tänkte jag testköra ett nytt rött glans från Max Factor som jag spontanköpte häromdagen.



Först målade jag hela läpparna med min favoritläppenna. (Nr 12- Fire) Ska ni ha en röd läppenna så är det denna!



Lite halvslarvigt som ni ser...

Sen applicerade jag glosset som är ganska torrt för att va ett läppglans. (I like) Max effect gloss cube- nr 09 wild cherry heter det iaf...




Men det ger ändå en glansig yta! Jag är såhär långt mycket förtjust.

Helheten:



Ooo så irriterad och uttråkad jag såg ut på bilden... Är inte det, men det var den bilden som återgav färgen bäst i dagsljus. Ursäkta morgonrocken och det där fluffiga ljusa som står runt skallen som en risbuske. Så ser mitt hår ut när jag låter det självtorka. Men efter att jag haft i lite orofluido. (Utan det skulle det stå som en gloria...)

Om nu glanset håller måttet när jag provätit och haft det på ett tag så kommer det verkligen att bli en favvo hos mig! Kostade typ inget just nu heller. Runt 79:- har jag för mig. (På Kicks)

Nu ringde en kompis som tyckte att vi skulle fika. Bäst att jag klär på mig lite då så att jag inte öppnar i morgonrock när han kommer.

Ciao så länge!

Maria

Kommentarer
Postat av: Carina

snyggt! kan tyvärr inte ha sååå röda läppstift.



Använder ni på TV4 er av produkter från bland annat Tromborg?

2011-02-17 @ 18:37:12
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: Maria

Jag är ju frilans liksom i stort sett alla mina kollegor vilket betyder att vi har våra egna sminkväskor som vi själva köper in produkter till. Jag äget ingen produkt av Tromborg och känner inte alls till märket... Men kan bara tala för mig själv.

2011-02-17 @ 21:21:34
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0