Sminkning inför fotografering.

Sådär ja, då har jag gjort klar dagens första styling. Pernilla som var här igår från gloMinerals skulle göra en fotografering med en sångensamble hon sjunger med idag och ville ha lite smink och hårhjälp. Hade ingen kamera med mig så jag kunde inte ta ordentliga före och efterbilder med kameran, men vi tog det med hennes kamera och hon har lovat att maila dem till mig i morgon så att jag kan visa dem för er. Det jag vill visa är täckningsförmågan med gloPressed base. Pernilla har nämligen rosacea- en "hudsjukdom" (vet inte om man säger sjukdom eller åkomma...) och är i regel därför väldigt röd. Många tror inte att man kan få gloMinerals lika täckande som en flytande foundation. Men det kan man verkligen! Bara därför envisades jag med att inte använda någon concaler alls på det röda i ansiktet.

Här kommer en bild från min mobil där ni ser hur hon såg ut när jag var klar. Men som sagt bättre bilder kommer i morgon!



Blev för övrigt sjukt sugen på att gå och handla lite lancomeprodukter tack vare Annas inlägg om goodiebagen... Tack för den Anna!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Anna

Varsågod Maria!!



Vad fin Pernilla blev:)

2011-02-22 @ 15:12:29
Postat av: Maria

Tack Anna! Kan jag skicka faktura till dig på mina lancomeprodukter jag ska köpa? ;)

2011-02-22 @ 16:11:15
URL: http://iamsthlm.blogg.se/
Postat av: Carina

Ser fint ut! Ska se när jag får tid att titta in hos er då kan ni få visa upp lite produkter som döljer rödheten i ansiktet.

2011-02-22 @ 18:31:28
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: Maria, Hjärterdam

snygg hon var =)

2011-02-22 @ 20:18:27
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0