Väntar....

Hej!

Just nu sitter jag och väntar på varor så att jag kan packa en beställning, men de kommer ju aldrig!!!!!!!! Avskyr att vänta oavsett vad det gäller det kan göra mig fullkomligt GALEN!!! De som känner mig vet hur otålig jag är....

Hur som, i dag är jag som sagt på I am och det är ingen värme här kan jag lova, ny dörr är beställd innan jul och fick precis reda på att det kommer ta 4-6 veckor innan den kommer från och med idag, eehh- ska vi behöva vänta så länge?? sa jag till snubben som var här inne.
-Jo men det tar tid vet du, sa han
-Fast jag har VÄNTAT sen innan jul nu ju!!!!! Hur jävla lång tid kan de ta att måtta och beställa, ni har ju vetat om det i 2 månader redan och hade ni gjort något direkt så hade vi ju haft dörren här nu.
- Oj nu måste jag gå, det tar som sagt 4-6 veckor.
Idiot!! ( Hoppas du halkar på vägen ut till din fula bil)


I dag har jag inte sminkat mig alls knappt:



Bara lite grund som består av pressed base i färgen honey medium. På läpparna har jag gloMinerals liquid lips i färgen "luna".



Just nu på kampanj hos oss och i vår webshop för 139:- (ord 169)


Ha en bra dag!!! Jag ska vänta vidare nu......

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Carina

Läppglanset ser fint ut :)



Hur är det i konsistensen? Kladdigt, glider läpparna lätt? Hihi luktar det och smakar gott ;)



Kanske skulle strunta i en ny ögonskugga och satsa på ett nytt fint läppglans istället.

2011-02-17 @ 14:42:34
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: Anna

Det är bra konsistens, inte tunnt och rinnigt men heller inte för tjckt så att det klibbar. Det luktar och smakar ingenting. Det ger en fin och lagom glans tycker jag:)

2011-02-17 @ 14:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0