Hej förkylning!

Igår kväll/natt när jag kom hem från studion så var jag seriöst så trött så att jag nästan grät. Hade sovit lite dåligt och tänkte väl att det var därför. I morse fick jag förklaringen. Jag är förkyld! Snorig, huvudvärk, frusen och allmänt sänkt. Lovely! Not! Tur ändå att det bröt ut idag, då hinner jag nog bli frisk tills nästa fredag. Vill inte missa let's dance. Nästa vecka dansar alla samba, det brukar va ett roligt program fullt av färger, fransar och roliga sminkningar!

Igår sminkade jag Helena (som ni säkert såg i Annas tidigare inlägg), Charlotte och Isabel i juryn. Samt Emelie som har hand om websändningen på tv4.se.

Charlotte såg ut såhär:




I sminkningen har jag använt:

Dior nude foundation (blandade 023 samt 040) samt glominerals Pressed base- honey medium.
gloLidprimer
gloConcealer under eye- golden
gloMinerals- Smoky eyekit.
Fransar från eyemimo. NTR12
gloMinerals- Sunkiss solpuder
gloMinerals- rougerna papaya samt sweet.
Eyeliner: Make up A- cake eyeliner black.
gloBrow collection- brown på ögonbrynen

Senare inför kvällen hade vi även en grön kajalpenna från Mac i ögat samt ett orangeaktigt läppglans från Makeup A på läpparna.


Håret från ena sidan:




Håret bakifrån:



Tycker själv att det är lite roligt att jag gjorde den frisyren på just Lotta, för hon har aldrig under de åren hon varit med haft en slät heluppsättning. Senare lade vi dock till en strassnål i luggen för lite extra bling.

Nu ska jag packa beställningar på webshoppen.

Ha en trevlig helg!

Maria


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Jaa jag tkr definitivt att du ska prova den!. Har inte testat MACs, men hört väldigt bra om den :).

2011-01-29 @ 13:06:05
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0