Inköp inför premiären av Let's dance

Gud vad tiden går fort! Redan måndag igen. Har haft en riktig slapphelg. Gick iofs ut en sväng i lördags och tog några öl med Madde som jag bor med och några andra vänner, men var hemma rätt tidigt. Däremot så glömde jag min plånbok i taxin, så nu pågår en jakt efter den. Som tur var hade jag inte några kontokort i den, utan bara körkort och lite kontanter, men det är ändå vansinnigt irriterande!

Jag berättade ju i förra veckan att jag gjort lite inköp inför säsongspremiären av LD. Det var inte så mkt roligt, snarare bara sånt man ändå uppdaterar väskan med inför nya projekt och sånt. Men kan ändå visa lite av det som köptes..



2 nya mascaror. Lash stiletto från Maybelline och 2000 calorie mascara från max factor. 2 favoriter!

2 svarta kajalpennor, ingen av dem är stora favoriter, men bra att ha extra i väskan, ett gäng fransar, läppglans och lite smått och gott.

kram så länge.

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0