Lättlurad... Haha!

OK. Skrev ju tidigare om att jag behövde en ny ögonkräm. Så idag när jag läste Carinas blogg idag om att Clinique gav bort en gåva med massa produkter om man köpte 2 valfria produkter kunde jag såklart inte stå emot. Jag är en sån sucker för specialerbjudanden och tester på (för mig) nya produkter. Anna tog stängningen på I am idag så jag gick hem en timma tidigare, kastade mig snabbt som tusan ner i badet och startade en skönhetskväll för mig själv. (Klart man måste testa saker direkt, haha!)

Så följa med hem fick alltså denna:



Clinique "all about eyes rich" Hoppas den kan rädda huden runt mina stackars ögon.  Undrar dock om den är lite för fet... Det är en halvtimme sen jag smörjde in mig och kan fortfarande känna att den är där... Funderar hur det fungerar att sminka på den, men det lär jag väl se i morgon.

Det som främst gjorde att jag "gick på" erbjudandet var att jag ändå behövde köpa en sån här:



Clinique "rince-off eye make up solvent". Den behövde jag ändå köpa till jobbväskan. Så då var inte steget så långt till att köpa ögonkrämen eftersom jag ändå behövde en. Och då fick jag ju detta på köpet:

 

En fuktkräm, en ögonkräm (en annan variant på den jag köpte), en foundation (som säkert inte passar mig och därför ändå hamnar i sminkväskan), en minimascara,  ett rödaktigt läppstift (swatch kommer senare), ett rouge som inte ser ut som min färg alls, en peeling (har redan provat den...) samt en kräm som det inte står vad den är bra för- Repairwear laser focus. Måste kolla upp vart man ska ha den. Återkommer i ärendet!

Dessutom passade jag på att köpa en rakhyvel. Gilette Fusion eller nåt sånt. Har haft tjejhyveln venus ett tag nu och jag klarar inte av den! Blir alltid irriterad av den och är nära att skära av halva huden samtidigt. Men Fusion gillade jag (Ja, har hunnit pröva den oxå..) Fick jättelena och fina ben. Utan ett enda skärsår. Tyvärr har jag ingen som kan intyga det för tillfället. Är ju ändå singel...

Nä nu får det vara nog för detta inlägg. Blev ju nästan lika långt som en roman...

Ha en trevlig kväll. Nu ska jag fortsätta med min skönhetskväll!

/Maria

Kommentarer
Postat av: S O F I A

Clinique är så bra! :D<3

Hur är det med dig då? :)

2011-01-27 @ 19:18:40
URL: http://sofiahaag.blogg.se/
Postat av: Carina (TotalBeauty.se)

Haha ber om ursäkt för att jag lurade iväg dig till Clinique idag ;)



Här hittar du lite info om: Repairwear laser focus http://www.totalbeauty.se/just-nu-testas-clinique-repairwear-laser-focus/ testar den just nu!

2011-01-28 @ 00:02:38
URL: http://www.totalbeauty.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0