Ledig helg och förlorat hår....

Hej!

Hoppas ni alla haft en skön och härlig helg!

Själv var ju som bekant ledig och det var precis vad jag behövde. Åkte ut till Blidö på lördagen med mitt " trevliga sällskap" från fredagen. Solen sken och det var ett härligt vinterväder. Hade lätt kunnat stanna ett par dagar till, men plikten kallade redan kl 5 i morse....
Tog lite härliga vinterbilder:





Lilla söta stugan som vi bodde i.









Solnedgång över isen..

I dag har jag jobbat på gomorron Sverige och nu sitter jag i butiken och har precis tagit ur min hårförlängning....känns sådär kan jag säga att bli tunnhårig igen:(



Mitt hår i en klump på golvet och jag med en klump i halsen....* snyft*









Nåväl!! Det blev ju ganska så hyfsat när jag "tuppat" och fixat till det lite, väntar ivrigt just nu på att min frisör Anne ska ringa upp mig så jag kan boka in en tid för slingor och klipp!!! Sen kommer det nog att kännas lite bättre..

Kram Anna



Kommentarer
Postat av: Anna

det passade dej ! : )

2011-02-02 @ 23:16:54
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0