Let´s Dance program nr 2.

God kväll!

I fredags så var det då äntligen dags för program nr 2 av Let´s Dance. Kvällen bjöd på rumba och qvickstep och ni som tittade vet ju att det var författaren Denise Rudberg som fick lämna programmet. Jag tog som vanligt lite bilder som jag tänkte dela med mig av:



På sminkplatsen.






Sigrid som dansar med Andreas Weise. Tyvär så ser man inte sminket så väl men jag har sotat ögonen i brunt med färgerna dusk och mahogny. Rouget heter teracotta och på läpparna har jag använt pennan natural för att rama in och sen lipglosset mango. Allt från gloMinerals.















Charlotte som dansar med Frank Andersson. Ögonen har sminkats i färgerna blue suede och mermaid, eyeliner ebony och penna twilight blue. Rouget är rosebud och på läpparna har jag blandat läppstiftet rasberry och glanset peony. Allt från gloMinerals. Håret lockade jag med en smal locktång sen kammade jag ut lockarna och "busade" till dom innan  jag slutligen tvinnade bak det så det blev en halvuppsättning.

Alla " baser" och concealer är också från gloMinerals.

Ha en trevlig kväll.

Kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0