Let´s Dance program nr 3 med Maria Montazami.

Hej!

I går var det fredag och = Let´s Dance igen. Vi var som vanligt där från förmiddagen och fixade med smink och hår. I bland känns det ju lite konstigt att börja sminka kl 11 när direktsändningen är kl 20 på kvällen:) Men det tar ju sin tid med hår och smink. Vi är just nu 6 st som sminkar, men det kommer att minska det också vart eftersom paren åker ut.

I går var Maria Montazami där och visade upp sin nya väska, den vill jag VERKLIGEN ha....får nog bli en liten present till mig själv tror jag:)

Maria piffade henne lite innan det var dags att gå in:



Haha, jag kom visst också med!


Här är den supersnygga väskan:



Snygg va??

Jag sminkade Tina:


( Bild tv4)

En rolig dag och kväll var det som sagt. Och ni som tittade vet ju att det var Hanna som fick lämna programmet.

Vill också passa på att tipsa om mina 2 favoritläppstift just nu. gloMinerals sheerlipstick, lite "tunnare" och glansigare variant av läppstift så man kan säga att det är som ett läppstift med glans i. Färgerna heter Bora bora och Aruba.



Bora bora till vänster.



Aruba till vänster.

Ha en bra lördag allesammans!!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Skönetsbloggen!

Ha en bra lördag du med! :D

2011-01-22 @ 15:09:38
URL: http://frida.blogg.se/
Postat av: Maria, Hjärterdam

vilket kul jobb alltså =)

2011-01-22 @ 19:24:06
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0