Minxnaglar.

Har börjat tjata på Margota att hon ska gå en Minxkurs. Jag vet att jag är lite seg med att gilla det och skriva om det, men jag kan vara lite trögstartad ibland... Vissa av mönstrena tycker jag faktiskt bara ser tacky ut. Men vissa som Lady Gagas (en av hennes twitterbilder) skulle jag inte ha nåt emot att ha på fest!



Måste verkligen försöka fixa mina egna naglar under dagen/kvällen. De är inte helt välmanikyerade för tillfället. Det är å andra sidan ingenting som är som det ska för tillfället med mitt utseende. Skärpning Maria! I morgon på Let's Dance ska jag försöka sminka mig lite så jag inte skrämmer dansarna.

Läste om finaste dansaren Jonathan Näslunds bilolycka nu för någon dag sen. Hoppas verkligen att han snart är på benen och att han inte får några men av olyckan.



Jonathan är även känd för att försöka hjälpa mig med sminket på sina kvinnliga dansare. Här med Molly Sandén. Tänker på dig Jonte!!



/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0