Nya fina stövlar!

Hej!

Som jag skrev igår så var jag ju på jakt efter ett par gummistövlar. Hittade dock inga då alla har en tendens att vara föör smala i skaftet.....konstigt tycker jag för jag upplever inta att mina vader är speciellt stora eller små för den delen heller:) Normala tycker jag att de är. Hur som så får jag kika på lite andra ställen oxå. Fick däremot hem de andra stövlarna äntligen!!!



Supersnygga tycker jag, fast med andra byxor till.

I dag är jag på I am och har precis kollat lite nya varor vi behöver beställa. Blev glad när jag såg att våran " pressed base" som vi säljer fått fin och bra kritik.




Nu ska jag äta lunch innan min nästa kund kommer!

Ha en fin dag.

Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0