Shrek i tvättstugan.



Neeej! Min favoritansiktsmask är slut! Purifying clay masque från Exuviance... jag som är så fattig just nu! Tur att jag har fler alternativ hemma, för jag måste verkligen ta hand om min hud just nu. Den gör totaluppror mot mig!

För övrigt är jag tacksam att jag inte mötte några grannar när jag sprang ner till tvättstugan för att hämta tvätten i min nya fina gröna ansiktsfärg. Jag är inte den blyga typen men lite jobbigt hade jag nog tyckt att det skulle va ändå...
Nu ska jag gå och skölja bort den här. Det börjar strama rejält i fejan! 

Maria


Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

haha fan vad rädd man skulle bli =P

2011-02-01 @ 14:21:30
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0