Sveriges mästerkock.

Godmorgon, eller god förmiddag kanske jag ska säga. I morse var det riktigt trögt att komma upp....snozeknappen trycktes in många gånger kan jag säga innan jag äntligen tog mig upp ur min varma säng. Sen möttes jag av mera snö när jag kikade ut i genom fönstret... konstigt, undra hur mycket det kan snöa?? Fast och andra sidan så hellre det än att det hade regnat.....

I kväll har Sveriges mästerkock premiär!!


(Bild lånad av tv4)

Maria och jag var med och sminkade deltagarna i vinjetten, ska bli kul att se hur den blev i kväll.

Nu kommer Margota och ska göra mina fransar, äntligen ska de bli långa igen:) Återkommer med bild senare under dagen.

Kram
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0