Välkommen till vårt badrum.

Idag tänkte jag visa mitt och Maddes badrum. Hur många produkter finns det egentligen i ett rum när 2 tjejer bor ihop? Hyffsat många ändå...

På badkarskanten hittar man:




Diverse schampon, inpackningar, skrubbar, rengöringar osv i alla prisklasser.

Bredvid badkaret står ett litet bord med sånt som inte får plats på kanten.



Sen har vi badrumsskåpet. (Visar bara min del eftersom jag inte kollat med Madde om det är ok att jag fläker ut hennes liv på internet...)



Hylla för hylla:



Lite smått och gott. Mest ansiktskrämer och masker, men även mitt favorittorrschampo visar sin gula kork i bakgrunden. (Kisby)



Parfymer och "hygienprodukter" på nästa hylla...



Längst ner är en blandning av allt möjligt.  (Hoppas ryktet om att Victorias secret ska komma till sverige är sant, med tanke på att jag bara har halva flaskan av pure seduction kvar...)

Vi hoppar en meter till höger där vi hittar ytterligare hyllor med produkter.



Vet inte riktigt vad nagellacken gör där, de har egentligen en egen låda i mitt sovrum... Men det är nog de lacken jag använt sista tiden som råkat hamna där... Den svarta necessären är min privata sminkväska. Har inte så mycket smink privat, jag sminkar mig inte så mkt själv. Så jag har mest mina absoluta favoriter hemma. Sen har jag ju min stora sminkväska i jobbet där jag har hur många färger som helst... Men jag tror vi tittar närmare på mitt smink någon annan dag, annars blir detta inlägg alldeles för långt.


Sista bilden för idag är min lilla låda där jag har lite allt möjligt i. Mest hårgrejer och sånt. Sen har jag även några lådor i sovrummet. Bl.a. med mina läppglans och stift. Men det sparar jag oxå till en annan dag.




Snart ska jag ju flytta till min nya lägenhet, får se om jag kanske ska rensa ur lite då. När man går igenom saker såhär så inser iaf jag att det är rätt mkt jag inte använder... Jag tycker ändå att jag inte har såååå många produkter.

Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad. Är lite frusen idag.

/Maria


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja verkligen :)

Hälsa gärna från mig!

2011-01-30 @ 13:12:52
URL: http://makeupartisten.nu
Postat av: Carina (TotalBeauty.se)

Får verkligen hoppas att Victoria's Secret öppnar här i Stockholm.



Vi brukar alltid köpa en hel hög med saker från dem i USA. Ifall de kommer hit så får vi hoppas att de inte blir så mycket dyrare än i USA.

2011-01-30 @ 19:42:37
URL: http://www.totalbeauty.se/
Postat av: Lina

Vore jättetoppen om de öppnade Victoria's Secret här! :)

2011-02-08 @ 11:24:55
URL: http://www.bygghemma.se/inomhus/badrum/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0