Eotd- talangsotning

Idag är det final på Talang 2011. Dagen till ära har jag sotade ögon. Tänkte inte alls ha mycket smink egentligen, men såg så förbannat trött ut när jag vaknade så sminket "tog" liksom inte. Så rätt som det var hade jag sotat ögonen. I brunt dock så det är inte så jättehårt.

Har fortfarande inte hittat kameraladdaren (hur svårt kan det vara i en liten 2a på 45 kvadrat?) så ni får en mobilbild istället. Tycker även att kameramobilen bara blir sämre och sämre. Suck. Nåja, såhär ser mina ögon ut idag:



Har använt maybellines geleeyeliner (passade även på att sminka lite på ena linsen, och eftersom gelen sitter rätt bra så sitter det en liten klick där som irriterar, men orkar faktiskt inte ta ur linsen och tvätta den. Det går nog bort... hoppas jag...) Övriga produkter är irridecent leather paletten från Dior samt double extension mascaran från loreal.

Till detta har jag bara en rosig rouge, solpuder och ett ganska färglöst läppglans.

I sin helhet:




Note to self: byt till axelbandslös bh...

Ha en trevlig dag i solen!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0