Fina ord!

Läste precis Josefin Glenmarks blogg. Träffade henne i måndags på Skansen och TV4s sändning. Blev väldigt rörd av hennes fina ord:

"Sen har vi Maria Persson, sminkös/stylist. Även vi startade vår gemenskap under Singing Bee tiden. Hon är en av få sminköser där jag bara helt släpper taget helt. Blir alltid nöjd. Hår och smink! Grymt duktig. Brukar säga, att hon sminkar mig så som jag skulle ha sminkat mig själv. Nu har jag insett att jag kanske inte riktigt kan sminka mig så som hon gör, men jag försöker. Hon är som sagt dessutom otroligt duktig på hår. Maria har en härlig butik/salong på söder, värd ett besök. Allt från mineralsmink till hud och hårprodukter. Man kan bli sminkad och fixad inför bröllop och fest där."

Tror att jag kan ha visat denna bild förut. Men det här är Jossan när jag sminkade henne för nåt år sen.



Fina Josefin!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0