Shopping inför jobbresa mm.

Sista månaden verkar allt ta slut samtidigt i sminkväskan. Har köpt smink för x antal tusen.  Det här är de senaste inköpen:



Allt från foundation från Dior tilll Mny läppglans. En salig blandning av produkter. De 3 små förpackningarna i högerkant är dock tester jag fick med på köpet från kicks.

Nu ska jag snart åka in till kungsträdgården för att träffa skådespelarna i teatern jag ska göra masken till i sommar för första gången. Ni stockholmare kan se ett smakprov från föreställningen (utan mask) på kungsans scen klockan 14.00. I år sätts Robin Hood upp ute i vaxholm och det blir således endel resor ut till kastellet för mig även i år!

 Ta hand om er!

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0