Bilder från fredagens Let´s Dance!

Hej!!!!

Nu kommer äntligen bilder i från fredagen, lite sent men jag har inte varit framför datorn i helgen alls. ( ovanligt när det gäller mig men ack så skönt det är i bland)





Min plats med mina älskade paletter i alla färger:)



Charlotte är klar för sin paso doble.




Ögonskugga: gloMinerals mahogny samt smokey eye kit.





Ann och Jessica.




Jonathan var "prao" i sminket och fick sminka Maria:)



Kristian blir sminkad av Evelina.




Själv så fick jag denna "make over"


Hoppas ni alla haft en bra helg!

I morgon tänkte jag börja med en recension av mascaror, märkte att jag äger ett par.....



Och detta är inte ens alla...


Ha en bra kväll!!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Vilka kul bilder!

:)

2011-03-10 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0