Bilder ifrån Let´s Dance finalen.

Hej!

I dag har jag varit här på I am hela dagen och pysslat med lita av varje. Margotas man var oxå här och hjälpte till med att säta upp text på vårt skyltfönster. ( Tar bild och visar senare i kväll hur det blev).

Tänkte visa lite bilder i från fredagens final:




Maria och Isabell.





Maria Linberg och Herr Ranelid.





Jag sminkade Charlotte. Här med gloMinerals ögonskugga " mermaid".





Håret lockade jag med en "kontång" och borstade sen ut för att få ett fint svall.




Anns hår lade jag upp på värmespolar för att få ett glamoursvall som hon hade önskat kvällen till ära!





Tony han fixade själv sin frisyr....



Och blev såhär glad när jag fotade honom....





Jassica såg ut som om hon skulle på en riktig "röda mattan premiär".  Ursnygg tycker jag, här med Mia som gjort hennes hår och make up.


Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Så snygga alla var! Jättefina sminkningar och hår :)

2011-04-01 @ 16:01:19
Postat av: Anna

Tack!!!

2011-04-01 @ 19:29:04
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0