Brun utan sol!

Godmorgon!

För ett par dagar sedan så testade jag tancans brun utan sol "clear".




Det man ska tänka på när man använder brun utan sol produkter är:

Att alltid ha en väl rengjord hy som grund, rengör med din vanliga rengöring samt gärna en peeling efter det. Peeling tar bort döda hudceller och får fart på blodcirkulationen i ansiktet. Jag brukar använda peeling från nivea då jag dels tycker att den är prisvärd samt att den är mild, ansiktspeeling ska alltid vara milda och finkorniga och man ska tänka på att inte "skrubba" sig för hårt då det kan öka risken till att få ytliga blodkärl i ansiktet.


När huden är rengjord så brukar jag smörja in mig med min vanliga fuktkräm, vid användning av brun utan sol kräm så brukar jag blanda dem med varandra för att få ett bra resultat.

Applicera jämt vid sprayning, och glöm inte hals samt bak i nacken ( har själv gjort de misstaget en gång och det är inte snyggt att vara vit bakom örona när man har uppsatt hår).

Tvätta händer ordentligt så att du inte får fula fläckar.


Sen är det bara att vänta på att resultatet ska komma, jag tyckte att när jag vaknade på morgon var väldigt brun i ansiktet, men efter att jag rengjort det samt använt mitt ansiktsvatten så såg det bra ut.

Ett plus för denna spray är att man ser solkysst ut i huden och att den inte alls drar mot det oranga hållet.

Lycka till om  ni provar!!

Kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0