Eotd- massa lila.

Vaknade tidigt i min nya lägenhet och har haft en skön morgon med nyhetsmorgon och kaffe. Är på strålande humör för min fina vän Andreas var online på fejan så jag har pratat med honom undertiden. Han bor i guadeloupe för tillfället så det är inte så ofta man får ett ordentligt snack med honom. Har t.o.m sminkat mig idag. det har inte hänt så ofta sista tiden med tanke på mina ögon och flytt och allt. Idag blev det lila.



Skuggorna heter:

Argent Mauve (T 122) och Mauve irisé (es 79) båda från make up A. Sen har jag lagt en lila eyeliner oxå från make up A. Däremot så hittade jag inte mitt eyebrow collection kit från gloMinerals. (har nog det i andra lägenheten...) Så ögonbrynen får vara ofixade tills jag kommer till jobbet.

Idag jobbar jag dubbelt. Så det blir en sjukt lång dag. Först ska jag iväg och sminka Körslagetvinjetten, sen direkt vidare till Let's Dance. En härlig dag på 15 timmar! Men är ledig hela helgen så det är bara att sova ut i morgon.

Hoppas ni får en trevlig dag och en härlig helg!

Maria

Kommentarer
Postat av: Angelika

Tack snälla för vinsten som kom med posten idag!!!

2011-03-04 @ 21:39:56
Postat av: emelie francea

Kika gärna in på min blogg & lämna ett fotspår! :)

Ber om ursäkt om du inte vill ha spam!

2011-03-04 @ 21:52:51
URL: http://franceaemelie.blogg.se/
Postat av: josephine- fixar din design gratis!

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min!:P

2011-03-04 @ 22:03:55
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Ragnarmette

Great site! Lots of useful information!

2011-07-11 @ 14:06:30
URL: http://ragnarmette.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0