Fotd- nygamla bekanta

Det roliga med att flytta (förutom att faktiskt få ett nytt förhoppningsvis bra hem) är att man hittar en massa grejer man glömt bort (ja även mindre roliga grejer såklart.) Men i detta fallet syftar jag på smink. Har hittat en hel del sminkprylar nu när jag näst intill är färdiginstallerad i nya lägenheten. En av dem är en av ögonskuggorna jag har på mig idag: Satin taupe från Mac.



(Aj, aj ögonbrynen Maria, dags att göra nånting åt dem tror jag...)

Fejan i helhet ser ut såhär:



Dessa produkter krävdes för att se någorlunda pigg och fräsch ut idag:



Produktlista:

Grund: (ej på bild eftersom jag la på den i badrummet, annars sminkar jag mig i soffan framför tv'n) gloPressed base golden light och natural light.
Concealer: gloMinerals under eye OCH camouflage- golden.
Solpuder: gloMinerals- Sunkiss
Rouge: gloMinerals- Lilac silk
Ögonskugga: Mac- Satin Taupe och Maybelline- sparkling gold
Ögonbryn- gloMinerals eyebrow collection- Brown
Läppglans: gloMinerals- Peony
Mascara: Loreal Double extension- extra black
Eyeliner: Face cake eyeliner- black (som jag egentligen fortfarande inte tycker om eftersom den smular men har inte råd att köpa en ny för tillfället.

Idag väntar en rätt lugn dag på I am, har inte så många kunder inbokade eftersom det är pappersarbetesdags. I morgon däremot ska jag jobba med ett pilotprogram (kan som vanligt inte berätta vad det är.) Alltid lika spännande och se vad det är och om det faktiskt blir ett program av det till slut.

Ha en trevlig dag!

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0