Fotd- Pink glossy lips.

Måndag igen då! Gårdagen sov jag mer eller mindre bort. Det blev rätt sent på min inflyttningsfest om vi säger så... :) Men idag är jag pigg och glad igen och spenderat morgonen med att diska och plocka undan de sista bevisen på att det var fest här i lördags. Så nu ser det ut som vanligt igen. Jag själv ser ut såhär idag:



En ganska enkel sminkning med fokus på läpparna.

Som ögonskugga har jag bara lite av Macs skugga Clue. Sen lite solpuder samt glosset bougainvillea från gloMinerals på läpparna. Och lite mascara som ni kan se (Double extension från Loreal.) Dessutom somnade med blött hår igår så jag får dölja min dåliga hårdag med hjälp av ett hårband.

Enkelt som attans. :)

Ha en trevlig dag!

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0