Fotd- soft med orangea läppar.

Jobbet idag blev flyttat tills nästa torsdag, så jag har lovat Anna att gå och byta av henne på I am senare eftersom hon jobbat sen tiiidigt i morse. Sitter och väntar på en mekaniker som ska komma och titta på min bil. Den är död... Hoppas att han kan återuppväcka den. Känner mig aningens handikappad utan bil faktiskt. Om inte annat så blir det dyrt med taxi... Orkar knappast släpa mina sminkväskor på buss och tunnelbanan. Men åter till sminket idag då. Ville ha lite softare ögon idag, men kände ändå för lite färg så läpparna fick en klarorange färg.



Produktlista:
Grund: gloMinerals pressed base- natural light (Japp, har blivit blekare sista veckan.)
Concealer: gloMinerals under eye concealer- golden.
Primer: gloMinerals- lidPrimer
Solpuder: gloMinerals- Sunkiss
Rouge: gloMinerals- Lilac silk
Ögonpenna: gloMinerals- twilight blue (Har tröttnat helt på face eyelinern nu, även igår kom jag till jobbet med prickar under ögonen... Tänker inte använda den förrän jag köpt en mixing liquid eller liknande.)
Läppar: Collistar- Arancio
Ögonbryn: Nope, inte idag...
Ögonskugga: gloMinerals- champagne och mambo (från julpaletten)

Håret: Har fortfarande ingen spray, så Orofluido och lite tupering bara.
Dagens doft: Victorias secret- Pure passion.

Hoppas ni får en fin dag!

Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0