Fredagens sminkningar!

Hej!

Nu är bloggandet på banan i gen...( hoppas jag)....
I dag är jag på I am och har en massa saker att packa, fixa och ordna och sen ska jag städa också för i morgon så kommer de hit i från ett web tv program och ska filma i samband med en smink kurs!! Spännande ska det bli och jag tänkte ställa Maria i fronten för hon gör sig bäst framför kameran av oss två:)

I fredags så var det ju Let´s Dance igen och här kommer lite bilder:



Här Charlotte.






Har använt pigment skuggan pp 23 från make up A samt min nya lancome penna jag skrev om för ett tag sedan. Som highlighter har jag gloMinerals ögonskugga diamond.







På Oksana: gloMinerals smokey eye kit. Läppar: gloMinerals lipstick vixen samt det röda glosset " poppy".

Nu ska jag fortsätta med mitt här i butiken innan min nästa kund kommer!

Ha det bra.

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

så snygga de var!! =)

2011-03-01 @ 17:25:23
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0