Fredags bilder i sminket!

Hej!

I går var det ju fredag och dags för semifinal i Let´s Dance. Känns lite sorgligt att det snart är över för denna gång, hoppas det kommer en säsong till!
Självaste Carola var där och uppträdde också.




Maria sminkade henne och jag passade såklart på att ta lite foton på det.( även jag själv kom visst med i bakgrunden)



Tog såklart en massa andra bilder också:




Ann funderade på hur hon kommer att se ut när hon blir gammal och gråhårig? Jag tror hon fortfarande kommer att vara ursnygg!!



Såhär snygg var hon igår när jag var färdig med henne och hon fått på sig den lilla röda:)




Charlotte såg ut såhär innan vi började.





Jag har min nya älsklingsklänning på mig:)



Jag sotade ögonen i stålgrått.



Färdigt!!



Frank fick sin make av Evelina.





Klara för semifinal!! Och grattis till finalen Frank:)




Till sist en bild på herr juryordföranden som var på ett strålande humör som vanligt!


Hoppas ni alla har en fin lördag och att solen skiner!!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Så kul bilder! Väldigt bra jobb med sminkningarna, som vanligt. :)

Ann är så snygg att jag trillar av stolen haha.. speciellt i den röda klänningen.

2011-03-19 @ 21:47:13
Postat av: Anna

Tack!

2011-03-20 @ 11:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0